Gel nails at home..

Δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια από εμάς που να μην θέλει να έχει όμορφα και περιποιημένα νύχια.Χμμμμ…τι θα ήθελα όμως λιγάααάκι παραπάνω  στα περιποιημένα μου νύχια; Μα και βέβαια να ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ οσο το δυνατόν περισσότερο. Εγώ προσωπικά παρόλο που έχω υπομονή να ασχοληθώ με τα άκρα μου -ισα ισα που το θεωρώ χαλαρωτικό- δεν μπορώ να κρατηθώ και να περιμένω να στεγνώσουν τα νύχια μου,όλο και κάτι θα βρω να κάνω για να καταστρέψω τη δημιουργία μου..Το ημιμόνιμο μανικιούρ λοιπόν ήταν μια πολύ καλή λύση για να κρατήσει το μανικιούρ μου και να έχω (έστω για δυο εβδομάδες ) το κεφάλι μου ήσυχο. Σε μια λοιπόν από τις κλασσικές  βόλτες στα μαγαζιά με τις φίλες μου , στο Hondos Center της Ερμού στην Αθήνα , το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε κάτι πολύ ενδιαφέρον…

PicsArt_1394811116483

….ναι,ναι  Essence !! Αυτή είναι η σειρά τους για ημιμόνιμο μανικιούρ στο σπίτι.Το κάθε ημιμόνιμο βερνίκι κόστισε περίπου 3 ευρώ .Ενώ για την πλήρη δημιουργία του μανικιούρ είναι απαραίτητο να πάρεις το UV ή LED φουρνάκι τους (περίπου 25 ευρώ) και το Cleanser (περίπου 5 ευρώ)για να καθαρίσεις την επιφάνεια του νυχιού στο τέλος. Η Essence ισχυρίζεται ότι εάν χρησιμοποιήσεις την βάση του ημιμόνιμου βερνικιού και το top coat  μπορείς να χρησιμοποιήσεις ενδιάμεσα οποιοδήποτε βερνίκι τους για χρώμα .Αυτό που έκανα εγώ με αυτά τα προϊόντα είναι ένα κλασσικό γαλλικό μανικιούρ και για την γραμμή του γαλλικού χρησιμοποίησα κανονικό μανό (οχι της Essence,εφόσον δουλεύει με τις Essence γιατί οχι με τα άλλα) .

PicsArt_1394811203151

Το αποτέλεσμα βγήκε αρκετά καλό,βέβαια για κάποιον που δεν είναι έμπειρος θέλει λίγη εξάσκηση ..εξάλλου practice makes perfect !!Δεν λέω πως τα χρήματα που θα χρειαστείς είναι λίγα για να αγοράσεις όλα αυτά τα προϊόντα αλλά εάν το’χεις με τα νύχια και θες «επαγγελματικό» αποτέλεσμα στο σπίτι πιστεύω αξίζει να το δοκιμάσεις.Καλύτερα να κάνεις μια «μικρή επένδυση» και να έχεις τα εργαλεία και υλικά που θα σου μείνουν για αρκετά μανικιούρ ,παρά να δίνεις τα χρήματά σου αλλού. Στο λινκ από κάτω είναι το site της Essence που λέει βήμα βήμα την διαδικασία και δείχνει όλα τα προϊόντα αναλυτικά :

http://www.essence.eu/nailcollege/en/gel-studio/step-by-step/colour/

Το δοκιμάσατε; Πείτε μου τη γνώμη σας !!

Love,

Sophie xxx

8 thoughts on “Gel nails at home..

  1. Ο/Η Rosa Brown λέει:

    Πόσο καιρό κράτησαν χωρίς να χαλάσουν καθόλου;

  2. Ο/Η Call me M λέει:

    Para poli omorfo to apotelesma! Bravo sou!
    Proswpika vafw sinexeia ta nixia mou, kai epeidi mou kratane etsi ki alliws mia me dio evdomades me apla vernikia, den thelw na mpw sti diadikasia tou imimonimou kai na ta talaipwrisw parapanw…Alla fantazomai oti einai poli xrisimo gia tis perissoteres apo emas…

    • Ο/Η sophisticatedgr λέει:

      Δεν είναι τόσο ταλαιπωρία προς το νύχι αν ξέρεις να το αφαιρείς σωστά 🙂 αλλά καλά κάνεις οσο το λιγότερο τα επιβαρύνουμε τόσο το καλύτερο 😉

  3. Ο/Η Nikoletini λέει:

    επειδη τωρα θα κανω την πρωτη μου αποπειρα… πραγματικά γινεται να χρησιμοποιησεις μονο base και top coat gel ενω τα σχεδια και τα χρωματα μπορουν να ειναι κανονικα βερνικια;;;;;;;;;;;;;

  4. Ο/Η eyaggelia λέει:

    aksizei na agorasoume nai na kanoume mones mas sto spiti; sou prokalese fouskales lakouvitses; t xrhsimopoieis akoma;

  5. Ο/Η φωτεινη λέει:

    Καλησπερα! Μπορω να βαλω την βαση αλλα και το top coat για το ημιμονιμο αλλα να βαλω απλο βερνικη σε οποιοδιποτε χρωμα ή πρεπει και το βερνικη να ειναι συγκεκριμενο για οτ ημινονιμο; ευχαριστωωωωω

  6. Ο/Η sophisticatedgr λέει:

    Κορίτσια δεν μου προκάλεσαν κανένα πρόβλημα και τα χρησιμοποιώ ακόμα. Μπορείτε να βάλετε κανονικό βερνίκι ενδιάμεσα αλλά να φροντίσετε να έχει στεγνώσει καλά. 🙂 Εάν το δοκιμάσατε πείτε μου πως σας φάνηκε!

Εσύ τι γνώμη έχεις;

Aspects Of Style

living & traveling in style

~SOPHIEsticated~

Cause Fashion is Sophie's Passion..

Keira Lennox

real-life beauty & style.

Beaus and Bows

Beauty, Lifestyle, Fashion, and Bows

Nails.for.u

When you love nails........

The Daily Post

The Art and Craft of Blogging

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

